Calibella

En vanlig höstdag med Calibella

Publicerad 2013-10-29 02:55:00 i Allmänt

Jag vaknade 6.35 av att mitt alarm ringde. Klädde på mig, sminkade mig, åt frukost och packade ihop min grejer (tyst som en mus eftersom alla tyskar + Angelina sov). Klockan 7.20 var jag redo med min cykel (vid namn Rut) för att bege mig till skolan. Tyvärr måste jag meddela er alla att hösten har nått Kalifornia med och det var både kallt och blåsigt när jag cyklade till skolan. Min lektion började 8.00 med Advanced Emergency Care och jag försökte hålla mig vaken genom hela lektion. Läraren är ganska tråkig men innehållet var helt okej idag. Vi lärde oss att ta hand om blood wounds och burns. Lektionen slutade 9.50 och därefter har jag håla i 2 timmar och 40 minuter. Jippy. Fastän det är ganska drygt med så lång håla är det helt okej för då kan jag alltid passa på att kontakta mina kära svenska vänner, då det annars är så svårt att hitta tider som passar båda sidor av planeten. Klockan 12.30 hade jag Biologi med min roliga, skumma lärare Gary och jag lärde mig en massa om bakterier. 13.45 var jag klar för dagen och jag cyklade hemmåt. Min roommate Gabriel var hemma och han hade lagat för mycket mat så vi åt lunch tillsammans. Det smakade mumma. Sedan tog jag en powernap tills Angelina kom hem från skolan och då stack vi iväg till Ralph's för att storhandla. Efter att ha lyckats cykla med alla grejer till vår lägenhet gick vi snabbt ner till tvättstugan för att tvätta kläder. Imorgon har jag prov i Engelska ordkunskap så jag måste tyvärr göra en sista plugginsats innan jag går och lägger mig. Och kaaanske, lite senare när jag är färdig ska jag ner till jacuzzin som belöning. Har som ni ser samlat på mig en massa  vuxenpoäng idag, tjoho. 
 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-29 20:03:08

Jag är så stolt över dig och alla dina vuxenpoäng. You go girl. <3456789

Svar: hihi aww love yaa <33333
Isabella Kharraziha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela