Calibella

Bussbiljetterna är fixade!

Publicerad 2013-11-04 02:20:00 i Allmänt

Här i Seal Beach har solen äntligen börjat skina igen och vi har haft en väldigt fin helg med mycket pool/beach häng! Igår slappade jag och Angen vid poolen hela förmiddagen och sedan skulle Angelina iväg på en stor festival i LA med våra grannar. Tyvärr kunde jag inte följa med eftersom jag man var tvungen att vara 18 (två veckor kvar!!) och jag ville inte riskera att betala 100 dollar för ingenting om de inte skulle släppa in mig. Så det blev en lugn kväll för mig. Vid åtta på kvällen gick jag på bio med Roxi, Ketti, Pi och Tanja och vi såg Last Vegas. Det var en riktigt go film men en massa komedi och kärlek. Den rekommenderas starkt! 
Idag stack vi till stranden här i Seal Beach i två timmar och sedan cyklade vi vidare till 2nd Street i Long Beach för att äta lunch på B&J's. Maten var riktigt god och sjukt billig. Jag beställde en bakad potatis och Angelina beställde kycklingvingar. Efter maten beställde vi varsin Pizookie, som är en slags varm cookie tagen direkt från ugnen serverad med glass ovanpå. Fyyy fasen vad det var gott. Mätta och belåtna cyklade vi hem. För inte så längesen köpte vi våra bussbiljetter till San Fransisco!!! Jag har en släkting som bor lite utanför San Fransisco så jag och Angelina ska fira Thanksgiving (28 nov) hos min släkting och hennes familj. Det ska bli kul och vi är sjukt taggade på att se den vackra staden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela