Calibella

All alone in my apartment

Publicerad 2013-11-24 21:04:49 i Allmänt

Denna helgen har jag iprincip haft hela lägenheten för mig själv. Gabriel och Catharina är i Hawaii och Roxana och Angelina är i Las Vegas. Jag bestämde mig för att stanna hemma och ta det lugnt istället, fast jag gjorde en del kul ändå. I fredags gjorde jag en massa läxor, var ute och tränade och sa farväl till Angelina som skulle iväg på äventyr. Senare på kvällen tog jag bussen till mina tyska girlfriends och sen stack vi till en fest i Beverly Plaza. Vi spelade beerpong och dansade och hade skoj. Dagen efter det gick jag på bio med Eva och hennes bowlingkompisar. Vi såg Hungerspelen 2. Den var aaasbraaa. Efteråt tjockade vi oss på Hooters. Servittricerna hade inga kläder typ men maten var god i alla fall. Nu ska jag ut i det fina vädret och spela volleyboll. Haaadee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela