Calibella

Kitesurfing och IKEA

Publicerad 2013-11-18 07:40:00 i Allmänt

Idag fick jag och Angelina testa på kitesurfing för första gången. Vår norske vän Jens äger en egen och har ganska mycket erfarenheter från det så han lärde oss hur man skulle göra. Det var väldigt svårt och ibland flög man verkligen iväg för att kraften i draken blev så stor, men det var riktigt kul! Vi övade bara på land idag eftersom vi är nybörjare. Det gäller att man övar en del innan för det kan vara rätt farligt, men vi fick låna hjälm för att vara på den säkra sidan (tycker jag var väldigt snygg i den btw). 
När vi hade cyklat hem och duschat av oss all sand, blev vi hämtade av Cory för att åka till IKEA!!! ÅÅÅh va det va underbart! Fick nästan lite hemlängtan när jag såg alla våra IKEA-möbler som jag har hemma i Sverige. När vi hade gått igenom alla inredningsmöbler gick vi snabbt till restaurangen för att äta svenska köttbullar med potatismos och lingonsylt. Det var så himla gott. Jag köpte med mig ett paket köttbullar, Kalles Kaviar och pepparkaksdeg. Nu är jag lycklig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela