Calibella

Game time!

Publicerad 2013-12-05 00:54:00 i Allmänt

 Igår hade jag ordprov i engelska på förmiddagen, vilket gick helt okej tror jag. Sedan, efter lunch, så hade vi Self defence som vanligt, där min lärare babblade på i 50 minuter om hur viktigt det är med exersice och awereness och blablabla... Efter det hade jag min absolut sista laboration på California State University. Hur deppigt är inte det? Jag kommer sakna min underbara lärare och mina underbara lab partners, men inte alla äckliga maskar och insekter. Lektionen slutade tidigare än vanligt och jag bestämde mig för att gå på skolans basketevent. Klockan 7.00 pm skulle tydligen årets största hemmamatch hålla hus i pyramiden, mot Creighton som ligger rankat top 25 i hela USA. Min labb slutade 3 och 3.30 skulle det serveras gratis mat utanför pyramiden och självklart drar man ju dit. Det var inte det godaste jag ätit men gratis mat är ju alltid gott. Efter jag käkat, drog jag till studiebyggnaden på skolan (Horn Center, aka HC) för att göra mina läxor, medans jag väntade på att Angen skulle komma. Vid 5.30 började vi gå mot Pyramiden för att ställa oss i kön som var öööverlång. Väldigt mycket folk kom för att heja på vårt lag, men trots det megaförlorade vi. Tror vi förlorade med typ 20 poäng men stämningen var god ändå. Efter matchen stack vi hem och åt nudlar och kolla film. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela