Calibella

BBQ/Goodbye party

Publicerad 2013-12-21 01:17:00 i Allmänt

I onsdags var det BBQ hos våra internationella kompisar på 2nd Street. Det var väldigt gott och trevligt men samtidigt trist att alla ska lämna varandra så snart... Har verkligen haft jättekul med alla mina nya vänner och jag hoppas att jag kommer kunna hålla kontakten med de flesta i fortsättningen. Jag och Angelina planerar att göra en roadtrip i Tyskland och Holland i sommar, så vi kan hälsa på alla nya tyska/dutch buddies. Ser verkligen fram emot det. Och sen kanske de kan komma och hälsa på oss i Sverige nån gång med. Men självklart kommer vi ju inte kunna ses lika mycket som vi kunnat göra här, så det är ju lite synd. Dessutom kommer det kännas jättekonstigt att säga hejdå till min kära roomie. Fast vi bor bara tre timmar ifrån varandra men det är välsigt stor skillnad på tre timmar och en meter.. Men tur att det finns skype i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela