Calibella

Äntligen myndig!!

Publicerad 2013-11-17 05:28:32 i Allmänt

I torsdags den 14 november fyllde jag äntligen 18 år!!!!!!!!!!!!!!!! Dagen började bra, med surfing klockan 7 på morgonen. Jag fick en birthday-wave (alltså en bra våg hehe). Men annars har surfingen stått lite stilla för min del Måste helt enkelt surfa lite oftare. Sedan skypade jag med min kära familj och min kära farmor. Klockan två var jag klar med skolan och jag blev firad av Mailin, Fatimatou och Angelina med cupcakes. När jag kom hem hade jag fått två blombuketter och lyxchoklad av min familj och farmor (TACK) och av mina roommates hade jag fått ännu mer cupcakes. Angelina hade köpt cashewnötter, snabbkaffe och två biobiljetter. Vid 7 pm började en av skolans basketdelmatcher inne i skolans pyramid. Vårt lag förlorade i fjärde sista sekunden (faaaaan) men stämningen inne på arenan var god ändå. 
Efter matchen ville jag ut och fira att jag blivit myndig men tyvärr så är det 21 årsgräns här i Amerika på de felsta klubbar.... Som tur var fanns det en klubb i down town Long Beach som hade 18+ så jag, Angelina, Cory och Chris gick dit och dansade. När vi kom hem åt vi ännu mer cupcakes. För att summera min första vuxna dag kan jag säga att den var väldigt bra och jag är mycket nöjd!
 
Nu om en stund ska jag och Angelina cykla iväg till the movie theatres och kolla på Thor 2. Mina cashewnötter ska givetvis med! 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-11-19 14:51:36

hahahhaha snabbkaffeee <3

Svar: in my heart <3
Isabella Kharraziha

Postat av: Luke

Publicerad 2013-11-28 13:23:51

Liiite sent... men ett stort GRATTIS i efterskott ändå;)

Svar: ååh tack så mycket!! jag visste inte att du läste min blogg haha :)
Isabella Kharraziha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela