Calibella

AVP

Publicerad 2013-10-21 05:06:00 i Allmänt

Nu har jag precis varit och gymmat för andra gången den här veckan. Fyy fasen vad jag är grym. Jag kände att jag behövde trimma mina muskler lite efter att ha kollat på alla vältränade volleybollmästare från dagens tournament. Jag och Angen tog bussen vid 11 i förmiddas, mot Huntington Pier där volleybolltruneringen skulle vara, men innan vi satte oss på läktaren i den stekande solen gick vi på en kort Halloweenutklädningsjakt. Vi har bestämt oss för att vara hippies på våra kompisars halloweenparty och läskiga zombies när vi ska till Santa Barbara. Vi hittade låtsas blod, lösögonfransar, låtsasblommor och hippieglasögon så jag skulle vilja säga att vi har kommit halvvägs på den fronten. När vi kollat färdigt på halloweenkläder gick vi till beachen för att kolla på volleybollen. Det var ett väldigt trevligt evenemang med en massa taggade och glada åskådare. Jag och Angelina skrek och tjoade som galningar och det var sjukt spännande. Fattar inte hur spelarna kan ta bollarna så som de gör och jag hade inte stått en chans mot dem. Men det är väl bara att öva.. eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela